ZOEK JE VRAAG IN DEZE LIJST

Veelgestelde vragen.

Hoeveel toiletdames heb ik nodig?

Dat is afhankelijk van een aantal factoren:
Het aantal schoon te maken toiletten,
Het aantal locaties en de afstand tussen deze locaties,
Het aantal bezoekers op jouw event.
Neem contact met ons op voor een advies op maat.

Hoeveel garderobemedewerkers heb ik nodig?

Dat is afhankelijk van een aantal factoren:
Het aantal gasten die gebruik gaan maken van de garderobe.
De grootte en de indeling van de garderoberuimte.
Neem contact met ons op voor een advies op maat.

Hoeveel gastvrouwen/heren heb ik nodig?

Dat is afhankelijk van het aantal te ontvangen gasten en de grootte van de locatie.
Neem contact met ons op voor een advies op maat.

Wat moet ik regelen?

Vooraf heeft de medewerker een briefing nodig van de contactpersoon op locatie. in deze briefing graag het volgende uitleggen:
Wat je verwacht van de medewerker?
Wie is het aanspreekpunt bij vragen?
Waar kan de medewerker eventuele voorraad vinden? Bijv. toiletpapier, ontvangstflyers etc.
Waar kan de medewerker pauze houden? Bij lange diensten die lunch en diner omvatten graag een maaltijd verzorgen voor de gastvrouw.

Waar zijn de reiskosten op gebaseerd?

De reiskosten zijn 0,30 cent per gereden kilometer vanuit Mariƫndonkstraat 25 in Elshout. Indien er meer dan vijf personen zijn ingehuurd rijden er twee auto's.

Tijdens het event blijkt dat de medewerker langer nodig is dan gepland, wat nu?

Dit kan overlegd worden met de medewerker die aan het werk is. Als zij langer willen blijven werken, dan is dat prima. Voor elk uur extra betaal je het eerder afgesproken uurtarief.

Ik heb last minute een medewerker nodig, kan dit?

Bel ons zodat we meteen tot actie kunnen overgaan. Wellicht is er nog iemand beschikbaar.

Wat als mijn event onverwachts niet doorgaat?

Wat vervelend. Neem zo snel mogelijk contact met ons op om dit te bespreken.

Staat je vraag niet in deze lijst?

Neem dan contact met ons op. We zijn te bereiken op 085-7609293 en op info@groenendaalfacilitair.nl.